טיפים לבחירת שירים לחופה

1 . קחו את העניין בפרופורציה. המשך הזוגיות שלכם לא ממש תלוי בזה, על כך יכולים להעיד כל אותם זוגות שבחרו שירי חתונה מצוינים וכבר לא חיים ביחד.

2. כמות אופציות שירי החופה הן כמעט אין סופיות, לכן רצוי שתגדירו את הכיוון שלכם עוד לפני שמיעת הרעיונות.

למשל: האם ללכת על כניסה ישראלית או לועזית לחופה? עם מילים או בלי? כניסה שמחה ודינאמית או רומנטית ושקטה יותר? וכו'. ברגע שתהיו מתואמים בינכם על כיוון, זה יעזור לכם להיות ממוקדים וכך לא תתפזרו בין מאתיים אופציות.

3 . לפני פגישת תאום המוסיקה עם ה- ד' ג'יי, ניתן לעשות "שעורי בית" ולקבל רעיונות לשירים לחופה מתוך האתר שפיתחנו לבחירת שירים לאירוע, ה- "מיוזיק בוקס", אשר לא רק נותן רשימות שירים אלא גם מאפשר לשמוע את ההצעות שיש לנו עבורכם. במידה ולא תמצאו משהו שאתם אוהבים לפחות תדעו מה לא.

4. את האופציות מומלץ לשמוע במערכת סטריאו טובה. גם שיר החופה המקסים ביותר בעולם נשמע די עלוב ברמקולים של המחשב או בסמרטפון, כך שדי קשה לגבש החלטה בצורה כזאת. נ.ב ניתן לחבר כל מחשב לכמעט כל מערכת סטריאו ביתית וכך לשמוע את המוסיקה בצורה טובה יותר. (הרגישו חופשיים לפנות אלינו לשם הכוונה טכנית בנושא, אנו נשמח לתת לכם מענה.

5 . קחו בחשבון שאתם שני אנשים שונים ולכל אחד מכם יש טעם אישי והעדפות משלו, כך שיהיה טוב לגלות סובלנות והבנה אחד כלפי השניה. במידה וקשה לכם בכל זאת למצוא את עמק השווה, אתם יכולים להחליט למשל שאת תבחרי את שיר הכניסה לחופה ואתה את שיר סיום הטקס. זה יכין אתכם לשלב הבא בחיים, בחירת שמות לילדים שלכם, חחחההה 😉

6. לאחר החתונה מה שנשאר זה זיכרון בלבד כך שכשאתם בוחרים שיר לכניסה לחופה וליציאה מהטקס (שיר לאחרי שבירת הכוס) מומלץ לבחור שירים שתמיד תרגישו איתם טוב ולאו דווקא שיר אופנתי שאף אחד לא יזכור אחרי יומיים ואתם תרצו לשכוח אחרי דקה.

7. כשאתם מקשיבים לאופציות השונות של שירי חתונה, אל תכנסו יותר מדי לדקויות כגון "התחלת השיר ארוכה מדי ולכן לא בא לי על השיר" וכו', מאחר וכמעט הכל ניתן לעריכה. גם בזה נעזור לכם בכיף!

לגבי שיר היציאה מחופה, קחו בחשבון שהדי ג'יי באירוע יתחיל את השיר מרגע השיא בשיר ולאו דווקא מתחילתו.

מה שצריך לעניין אתכם כשאתם בוחרים שיר לחתונה זה, האם אתם אוהבים את השיר באופן כללי. את עבודות העריכה למיניהם תשאירו לאנשי המקצוע אשר ישמחו לעזור לכם עם זה.

לכל הזוגות שלנו, אתם מוזמנים להשתמש בפרטי הכניסה שקיבלתם מאיתנו, ולקבל עכשיו רעיונות של שירים לחופה ובכלל לכל האירוע באמצעות ה – מיוזיק בוקס.

שתפו עם החברים :-)